+36 20 943 5545 / info@kalapacs.net

Vásárlási feltételek

Vásárlás folyamata: A kosárból a "Megrendelem" gombra kattintva a szállítási mód kiválasztása oldalra érkezik, mint a vásárlási folyamat 2. lépése. Ezeket a lépéseket a fenti karikákban található számok, és alattuk felirat is jelzi egyértelműen, hogy éppen hol tart a vásárlási folyamatban. Ha a kosár oldalról nem a szállítási mód oldalra jutott, akkor Ön nem volt előzőleg bejelentkezve az áruházba. Ekkor egy bejelentkező ablak jelenik meg, melyen megteheti a bejelentkezést kosara tartalmának elveszítése nélkül. Ha még nem regisztrált vásárlónk, úgy a regisztrációt is elvégezheti a kosár tartalmának megtartása mellett.
A sikeres bejelentkezés vagy regisztráció után Ön a szállítási mód kiválasztásának lépéséhez jut.
Válassza ki egyértelműen a kívánt szállítási módot, majd kattintson a "Tovább" gombra. Mindenképpen szükséges egy szállítási módot kiválasztani, egyéb esetben a rendszer nem engedi tovább a vásárlási folyamatban.
Ezután a teljes végösszeg és adatok megadása oldalra kerül. Itt megtekintheti a fizetendő végösszeget, valamint az alatta található űrlapon meghatározhatja a számlázási és szállítási adatokat tetszőlegesen. Az Ön elérhetőségeinél egy Megjegyzés rovat formájában szöveges üzenetet is küldhet megrendeléséhez. Amennyiben kitöltötte az adatokat, kattintson a "Tovább" gombra.
A rendelés véglegesítése lépéshez ért. Itt már semmilyen adatot nem módosíthat, de minden adat amit Ön megatott, és minden megrendelt termék kiírásra kerül. Kérjük alaposan ellenőrizze le az összes adatot! Amennyiben hibát észlel, az alul található "Vissza" gomb segítségével visszaléphet a megfelelő lépéshez és javíthat.
Ha minden adatot rendben talált, kattintson a "Megrendelem" gombra. Ekkor a rendszer kiírja ha rendelése sikeres. A rendeléséről Ön is kap egy igazoló e-mailt, mely minden megadott adatot és megrendelt terméket tartalmaz. Sikeres rendelés után kosara újra üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást, az oldal tetején található "Bejelentkezés" panelen kijelentkezhet a rendszerből.

Egyéb kérdéseivel forduljon hozzánk az elérhetőségeink (kapcsolat) oldalunkon található e-mail címen, vagy érdeklődjön további elérhetőségeinken.

Elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján

A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy az értékesítő a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Ha az értékesítő nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan áru értékesítésére, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészében az értékesítő által nyújtott kölcsön fedezi, a fogyasztó a 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
A fogyasztó az értékesítőnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. Az értékesítő azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és az értékesítő előzetes megállapodásán alapul. Az értékesítő köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.